Thursday, September 8, 2016

aku yang membebel tak pasal .....






dah lama aku tak menulis blog. ntah rasanya dah berkurun zaman, seketika tadi terdetik untuk aku menulis... mungkin sekadar luahan dan bebelan semata-mata.

 hanya sekadar luahan hati, minda dan pemikiran. mungkin apa yang ditaip tiada kena mengena langsung ataupun mungkin ada.....

yang nak baca nak hadam sila kan, yang rasa baca nak kondem atau kutuk sila kan... kerana manusia itu berbeza, lantaran itu, isi fikiran nya juga berbeza.... hatta 100 orang atau 2 orang pun tetap mempunyai pandangan dan pendapat sendiri...

dan dah tentu apa yang aku bebel ini boleh diterima dan hadam. Masing-masing ada pendapat sendiri, yang suka mungkin setuju, yang tidak suka mungkin membantah....

aku suka memerhati dan melihat sekeliling...pada makhluk, manusia, tumbuhan,keadaan dan situasi.... dari pemerhatian timbul pelbagai persoalan, pendapat, keinginan nak menyuarakannya...

ini platform yang aku gunakan... tidak semestinya aku membebel, mungkin ada minat, atau bahan atau apa jua bentuk aku nak kongsikan...



No comments:

Post a Comment